...

.

Tuesday, March 15, 2011

Hati mula bernanah dam membengkak

Well bukan niat aku nak nak buruk kan kau ke apa , ini apa yang aku rasa sejak tadi . Makin aku pendam makin bernanah hati aku . First im sorry if this thing will make oyou mad at me . Yeah , maybe kau kata ini salah aku . Okay I admit , puas hati kau ? Nak marah tak tentu pasal sebab aku online bagai , bukan nya aku mengorat jantan lain macam yang kau fikir mcm tu AND I'M NOT THAT TYPE OKAY !! Sekadar online face book and blog , tapi fb tu aku tolak tepi . Keutamaan aku pada blog ini , yelah semua salah aku . Kau je betul :) Bila aku call ''Asal tak reply msg?" jawab nya "baru nak reply ni" haih dah berminit minit baru nak reply ? baik terus tak reply senang . Kau dengan aku tak sakit hati , aku tny kau . Kau marah aku ke ? Kau jawab tak , sedang kan kau tengah membara bara . Macam aku tak tahu kau mcm mana . Semua nya nak sorok kan dari aku . Aku dah tak kesah semua tu , Mals nak fikir , nanti aku pulak yang gila . Hmm takpe lah aku tak nak tulis panjang panjang . Nanti dikata aku memburuk kan dia pulak . Tak suka aku .

                          SORRY !

1 comment:

  1. sorry sayang.b nak gurau je ngn bby,b tak tahu bby terasa.sumpah b tak perasan msg bby..bby call bru b sedar.hmm.sorry.bye

    ReplyDelete