...

.

Saturday, March 19, 2011

School Holiday

Sempena cuti sekolah ni Akif and dina tak pergi nursery so rumah aku jadi tempat mereka  bersuka ria menyepah kan barabg dekat runah ni . Depresstion aku de buat nya =.=' Budak budak ni memang annoying belaka . Sakit hati aku bukan kepalang , menjawab , mengajuk itu kebolehan dieorang . Bila aku buat air di complain nya , KURANG ASAM !! tapi tak kesah sebab apa yang aku masak dieorang bedal :D 3 hari mereka di rumah aku ni , meriah sungguh sesungguh nya . Yang aku malas aku yang kena buat kerja sekolah Akif tu , leceh gila . Ada ke cikgu dia suruh buat GUA , What the ??

So today i've made my bread puding and it so yum yum , so simple to make it . Budak budak pun boleh buat , nothing to for tonight , just text my hubby bunny until tertido . And tomorrow i've to wake up early morning to go amgah place . Ada kenduri , mereka akan berangkat ke Tanah Suci pada 25 mac ini . Selepas aku mendapat KEPUTUSAN SPM !!


that all , byebye

No comments:

Post a Comment