...

.

Sunday, April 3, 2011

Damansara Utama

Assalammualaikum :D hye everyone . Hari aku dalam mood yang sangat baik , well keluar dengan hmm hmm . So plan menjadi , pergi tunjuk dia jalan pergi Consist then terus gerak pergi One Utama . Seperti selalu nya aku jadi travel guide , orang kaki jalan memang mcm ni . Hari ni macam macam cerita yang kami bual kan , almost pasal our family . Time dekat Mcd lah kami bercerita panjang . Lepas tu , berjalan tak tentu hala sampai kami berhenti di sebuah kedai . Aku igt belakang dia BOX , depan  depan aku lupa . Pusing pusing , aku tny dia takkan kedai mcm ni takde jual LOMO . Haaaaa , akhir nya jumpa lah lomo twins lens MYR 99 . Sanggup lah bhai cari ATM semata mata nak keluar duit , mcm sial semangat dia . Jalan laju tambah dengan hara dia , fuhhh sabar jelah . Tersenyum lebar selepas membuat pembayaran tapi senyuman tu hanya seketika bila dapat tahu kena cantum kan lomo secara sendiri , AMBEK KAU ! Dah siap hmm hmm bagi lah saya pinjam . hahaha Jangan kedekut sgt lah , kalau takde aku tak dapat kau lomo tu sampai la ni . Lastly , hala tuju kami ke jalan pudu . Niat hati nak tengok sangkar hamster , betukar bila dia melihat CICAK TOKEK yang dia minati . Geli aku tengok . KULIT dia mak aii ! Sampai taman rumah aku , aku tunjuk dia jalan and hantar dia balik sampai dekat bawah . So that all for today , here some picture from us . Ty

No comments:

Post a Comment