...

.

Monday, April 18, 2011

Today Story Morry .

Okay segalanya aku nak cerita pasal kiteorang bout today hangout . Lantak kau if tak suka ke hapa , aku nak menanyang ke apa . Yang penting im too happy with my Bunny Busuk :)

At Consist Collage and Ampang
Okay , today we have to came to that place cause we have a new account bank for our loan PTPTN . Sampai around 0915 but before kiteorang sampai sana tiba tiba lagu MARRY YOU our favorite song keluar dekat hitz apa lagi nyanyi mcm Bruno Mars(perasan) . After we've done that thing we back to our collage at 1145 , then terpaksa pergi Duta Villa sebab nak hantar one of my friend nk tumpang . Hari ni aku bawak dia pergi mkn dekat Kim Kee Nasi Ayam Hailam , memang terbaik . SEDAP DOHH !

Area Bintang Walk 
Kami plan nak tengok movie so kiteorang gerak pergi BB and terus geak pergi Pavi . Today movie is Love&Other Drug , comedy and sure lah love story . Aku rasa hari ni memang mcm lain dari biasa sebab dengan aku pakai baju kurung pergi kl . Sumpah tak pernah buat dalam seumur hidup , bila dalam cinema lagi lah . Farhan buat perangai gila , geletek aku sampai separuh mati . Ya Allah , sabar nya aku tahan dari gelak kuat kuat , sampai tergelungsor aku dari seat tu . Memang panangan kau b :D Yang paling tak boleh lupa main masuk ice dalam baju , hey macam cibai . Aku je kena pulak tu , setan betul !

The Conclusion
Today is my best day that ever had with you sayang , two weeks you will go to Tanah Suci Mekkah . Macam macam benda yang bangang kita buat hari ni , seriously best .


BOO TAKE CARE OF YOURSELF , BABY TAK BOLEH NAK TEGUR TEGUR IN THIS TWO WEEKS . BUT AFTER THAT IM YOUR GUIDE ! REMEMBER THAT I ALWAYS WITH YOU :D
LOVE YEA BABY

4 comments:

  1. Bestnya korang. Jealous k? Sabor bebanyak. Aku ada jaga kau semasa ketiadaan paan di sisimu. Kuikuikui

    lebiuuuu
    nony,

    ReplyDelete
  2. chill mendanya? Aku kan gelabah hoho :0

    ReplyDelete
  3. Poyo ahh , mana manghilang sial . Rindu kau gila ni !

    ReplyDelete