...

.

Tuesday, June 21, 2011

My Old Friends

Hye and Assalammualaikum everyone , rasa nya dah berbulan bulan tak bukak blog apatah lagi nak update . Im too busy with my college life*hah college life lah sgt :D Exam okay , assignment is on the way .Apa yang saya nak cakap ialah saya takde kawan di sini , kesian kan ? ini kerana saya suka menyendiri , jujur saya katakan satu pun yang masuk dgn saya. Tak nak lah cerita panjang pang nanti jadi bualan orang . Tak suka lah mcm tu kan ? Almost semua benda dilakukan dgn sendiri dhn menyendiri . Hanya kadang kadang je bersuara . 
                                                                                                                                                

I'm too miss my old friends sumpah rindu . Semua dah ada life sendiri , belajar jauh jauh so bila nak jumpa mcm dah susah . Korang aku jadi bisu dekat sini , tak macam bila aku dekat sekolah dulu . Aku tak tipu , bila dgn paan baru aku bising bising sikit , itu pun sikit je . Aku nak jadi mcm dekat sekolah dulu , kita gelak gelak smpai tak igt dunia . SUMPAH AKU RINDU ! Aku nak lah sekolah balik mcm ni tapi taknak belajar , hahaha :) boleh ??  hmm okay lah bubye

No comments:

Post a Comment